Activitat amb els alumnes d’EUSES

Com és habitual any rere any, els alumnes d’EUSES  (Escola Universitària de Salut i Esport) ens conviden a participar a unes activitats preparades per ells en una jornada de l’esport adaptat. El passat 3 de novembre vam anar al Pavelló de Salt amb els alumnes que estan estudiant CAFE (Grau en Ciències de l’Activitat física i l’Esport).

Primer vam fer grups amb alumnes d’EUSES i de la Maçana barrejats. I seguidament vam fer un escalfament i vàrem jugar partits del vòlei asseguts. Va ser una experiència molt maca que esperem seguir gaudint.

FOTOS DE LA SORTIDA