Subvenció de la Diputació: Connecta

Concedida una subvenció de la Diputació de Girona per portar a terme el Projecte “Connecta: Llengua de signes en família”.

El Gabinet de Presidència de la Diputació de Girona, ha concedit, en data 14/05 del 2019, una subvenció a l’Associació de pares i mares del CEE La Maçana per a portar a terme un projecte educatiu anomenat CONNECTA:LLENGUA DE SIGNES EN FAMÍLIA que permet millorar la comunicació en llengua de signes de les famílies amb els seus/ves fills/es.

La subvenció permet realitzar 10 sessions conjuntes en el marc de l’escola La Maçana on es comparteixen estratègies de comunicació i llenguatge amb llengua de signes entre les famílies i els nens i nenes del centre.

Les sessions responen a l’objectiu de donar una resposta educativa global als infants facilitant el seu desenvolupament cognitiu, social i personal, no només dins l’escola, sinó també conjuntament amb els seus/ves pares i mares.