Pla de consum de fruita i llet a l’escola

Per tal d’afavorir el consum de fruita i verdura dels nostres alumnes aquest curs escolar 2019-20 l’escola La Maçana participa al Pla de  consum de fruita i llet a les escoles. El Pla està impulsat pel Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació amb col·laboració amb el Departament de Salut.

A partir del mes de gener i fins a finals de curs, una setmana de cada mes l’escola rep fruita i verdura seleccionada en funció de l’estació de l’any.

La fruita es reparteix als nens i nens de l’escola durant l’hora de l’esmorzar.

Enguany també rebem llet que es repartirà als nens i nenes que ho desitgin abans de començar l’activitat lectiva.

Equip directiu