Itineraris segurs

Aquest curs, l’escola La Maçana ha continuat participant en el Projecte “Itineraris Segurs”, que té com a objectiu crear una xarxa de camins dins el municipi per tal que els escolars puguin circular amb seguretat anant i tornant del seu centre.

En aquest cas, hi ha participat el grup de Post-obligatòria repintant el pas de vianants del davant de la nostra escola. En concret han escollit pintar-hi unes peces de puzzle i figures d’autobusos, donat que el nostre alumnat és d’arreu de la província, i arriba amb aquest mitjà de transport.

Ens agrada poder col·laborar amb aquest projecte i crear xarxa amb el nostre entorn., encantats de poder-hi participar!

FOTOS DE L’ACTIVITAT