Internet segura

El passat dia 25 de febrer va venir a l’escola un mosso d’esquadra, l’Albert, per treballar amb els alumnes diversos temes relacionats amb l’internet, les xarxes socials i l’ús del mòbil.

La sessió va tenir una durada d’una hora i mitja en la qual,  tots els alumnes van poder plantejar les preguntes i dubtes relacionats amb aquests temes. Tots els alumnes van manifestar un gran interès ja que en més o menys mesura tots fan ús del mòbil, tenen xarxes socials, etc. Per tant, conèixer algunes mesures de seguretat per evitar problemes va  ser molt útil per a tots.

A partir de la informació donada, es continuarà treballant a les diferents aules, tota la informació donada. Esperem que aquest treball, juntament amb el que fan diàriament mares i pares, sigui prou efectiu per a donar eines de seguretat enfront els perills que pot comportar un ús inadequat del mòbil, ordinador, etc.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *