INSCRIPCIÓ AL SERVEI DE TRANSPORT ESCOLAR 2023-24

LA INSCRIPCIÓ L’HA DE FER TOTHOM QUE UTILITZA EL TRANSPORT

Des del Consell Comarcal informem que de l’ 1 al 9 de juny està previst realitzar el procés d’inscripció al servei de Transport Escolar Col·lectiu per al curs 2023/2024.

La Normativa de funcionament actualitzada, la trobareu a la web comarcal:

La sol·licitud s’haurà d’omplir on-line per a cadascun dels alumnes accedint al tràmit mitjançant qualsevol dels certificats digitals autoritzats amb el mateix DNI/NIE que ho va tramitar el curs anterior. Alternativament, i només en cas de renovació d’una sol·licitud del curs anterior, podran demanar un Codi d’Expedient que rebran per SMS al mateix número de telèfon que constava a la sol·licitud del curs anterior.

El mateix dia 1 de juny enviarà el Consell Comarcal un SMS informatiu a tot l’alumnat susceptible de renovació.

En cas de necessitat podeu CONTACTAR AMB L’ESCOLA PER FER EL TRÀMIT DES D’AQUÍ.

Àrea d’Ensenyament
Consell Comarcal del Gironès