Exposició Miguel Angel Gómez

El passat dimecres tots els alumnes i docents del CEE La Maçana vam anar a Palafolls per a visitar l’exposició del nostre apreciat ex-alumne de la Maçana, Miguel Àngel Gómez Montero. En Miguel A. ens va venir a rebre i ens va explicar els quadres i va respondre a les preguntes de mestres i alumnes. Ens va fer moltíssima il·lusió poder fer la visita. Estem molt contents per ell i esperem que pugui continuar pintant i dedicant-se a la seva passió.

En Miguel Àngel té actualment 25 anys. Va néixer amb discapacitat auditiva, fet que el va portar a escolaritzar-se al CEE La Maçana. Més tard, va estudiar a l’Escola D’Art Paco Morgado, on va polir la seva tècnica i es va endinsar dins de l’art i la pintura en general. La pintura realista, plena de vida i color, omple els cors de qui la veuen i envia un clar missatge de superació, d’integració i de que tot és possible.

Molta sort Miguel Angel!