EXCURSIÓ SANT MARTÍ D’EMPÚRIES

Bon dia famílies,

El dimarts 19 de març va manar d’excursió a Sant Martí d’Empúries, al mati vam agafar l’autobus i vam anar cap allà.

Quan vam arribar vam esmorzar en una pineda que hi ha, després vam passejar pel passeig que hi ha al costat del mar. Llavors, alguns alumnes van anar a visitar el poble de Sant Martí d’Empúries, els hi va agradar molt perquè és un poble medieval. Els altres vam anar a la platja a jugar amb la sorra, a tocar l’aigua, a buscar petxines i fer castells de sorra.

Ens va fer un dia perfecte de sol, vam gaudir molt de les vistes i el paisatge i a tots els alumnes els hi va agradar molt l’excursió.

Per veure les fotos podeu feu clic aqui