ESPECTACLE SIN-CON-TACTO

Ahir a l’escola va venir una companyia de teatre anomenada aTempo a fer la representació de l’espectacle Sin-Con-Tacto. És un espectacle que ens parla de la necessitat d’estar en contacte amb els altres i amb un mateix, i de com busquem diferents maneres per establir relacions amb el grup o en parella.

Els alumnes van participar en les diferents activitats que van proposar els components de la companyia.

En els alumnes i a les mestres ens va agradar molt l’espectacle i les diverses activitats que vam fer tots junt.

Per visualitzar les imatges, feu clic a la fotografia

Gràcies

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *