Concedida una subvenció de la Diputació de Girona

La Junta de Govern de la Diputació de Girona, ha concedit al CEE La Maçana  una  subvenció en relació a la convocatòria  per al foment de programes i projectes en l’àmbit de les comarques gironines, anualitat 2019, aprovada per la Junta de Govern en data 19 de febrer de 2019.

Concretament, la subvenció rebuda està inclosa en la línia 2, per a Centres d’Educació Especial els quals requereixin millora dels seus equipaments per fer-los més accessibles i així poder garantir el dret universal d’accés a l’educació.

Un cop redactat el projecte amb la supervisió de l’arquitecte tècnic del Departament d’Educació, es presenta documentació a la Diputació amb la següent actuació:

. Instal·lació d’un ascensor a l’escola que comuniqui la planta baixa amb el primer pis.

Aquesta instal·lació ens permet eliminar les barreres arquitectòniques d’accessibilitat a l’escola la qual cosa és un objectiu principal per tal de garantir l’accés a l’educació de tots els alumnes.

Les obres s’han realitzat durant el mes de setembre i octubre d’aquest any 2019 i es posarà en funcionament durant el mes de novembre.