Comiats

Aquest curs acaben escolarització a la Maçana un bon grapat d’alumnes: en Pedro, la Kathy, en Luis Enrique, en Bing, la Mireia i en Jose Manuel. Tots ells han estat un bon temps amb nosaltres i sentim molt el seu comiat. Estem molt contentes d’haver compartit tot aquest temps amb ells/es i els hi desitgem tota la bona sort del món! Per altra banda, també sentim molt el comiat de la Nuri Juhé i l’Anna Brujats… Llegeix més»

Exposició Miguel Angel Gómez

El passat dimecres tots els alumnes i docents del CEE La Maçana vam anar a Palafolls per a visitar l’exposició del nostre apreciat ex-alumne de la Maçana, Miguel Àngel Gómez Montero. En Miguel A. ens va venir a rebre i ens va explicar els quadres i va respondre a les preguntes de mestres i alumnes. Ens va fer moltíssima il·lusió poder fer la visita. Estem molt contents per ell i esperem que pugui continuar pintant i dedicant-se a la seva passió.… Llegeix més»

Pitch and putt Fornells

El passat divendres els alumnes d’ESO vam fer una classe de Pitch and putt a Fornells de la Selva. Per celebrar el final de curs, vam triar entre tots una activitat que ens agradés a tots i d’entre totes les propostes es va triar aquesta. Vam fer una classe guiada amb un monitor i vam poder aprendre les tècniques més bàsiques del golf. Vam practicar una estona e distàncies curtes i llargues i després vam recórrer el camp de golf. … Llegeix més»