Felicitació de Nadal 2019

Després d’un trimestre de feina per part d’alumnes, personal PAS, professorat… només ens queda desitjar-vos unes bones festes i una bona entrada d’any. Tots sabem que són temps complicats en molts aspectes, però des del CFA Alarona, volem donar el missatge que malgrat tot, aquest Nadal estem CONTENTS!

Xerrades sobre la Matató de TV3

Aquest desembre, com cada curs escolar, hem portat a terme dues xerrades sobre la Marató de TV3 d’enguany. Han estat dues xerrades molt interessants sobre les malalties minoritàries. La participació dels alumnes ha estat molt positiva i ben segur que ha contribuït a fer més visibles aquestes malalties i a la vegada conscienciar-nos a tots de la necessitat d’aconseguir recursos per poder seguir millorant en els diferents programes d’investigació.

Moltes gràcies als voluntaris per la feina feta!

Fotos de la jornada

SORTIDA AL POBLE ESPANYOL

El passat dissabte 16 de novembre vam portar a terme la sortida del primer trimestre al Poble Espanyol de Barcelona. Va ser una matinal molt agradable on vam descobrir una zona de Barcelona que la majoria desconeixiem. Una vegada a lloc, organitzats en petits grups, vam fer una activitat d’orientació i recerca a parir d’unes fotografies, mapes i material divers.Tot va acabar amb un sorteig final, en el qual el grup guanyador es va emportar un magnífic premi. Felicitats a tots per la bona companyia i magnífic ambient que vam viure durant la sortida. Fins la propera!
A continuació teniu l’enllaç amb algunes fotografies de la jornada.

Visita a la biblioteca Pompeu Fabra

El passat dia 20 de novembre vam portar a terme la visita a la biblioteca Pompeu Fabra. Es tracta d’una activitat que portem a terme els darrers cursos i que acosta encara més els nostres alumnes al món de la lectura i l’accés a la informació i cultura en general; una excel·lent oportunitat per fer un treball sobre un gran servei públic que tenim a la ciutat. La participació va ser molt bona i la valoració general molt positiva. A continuació teniu una petita mostra del treball realitzat. Felicitats!

Imatges de la visita