LA ZER CELEBRA LA JORNADA ESPORTIVA A NAVÈS

El passat divendres 1 de juny, la ZER del Solsonès va celebrar la Jornada Esportiva a Navès. Aquest any l’escola Aiguadora va ser l’amfitriona. La jornada esportiva va ser ambientada en unes olimpíades. Es van fer dues olimpíades, una de petits i una de grans, en grups de colors.

En aquestes olimpíades no va faltar de res: vam tenir com a mascota de la jornada esportiva el Zerin, un conill molt trempat, esportista i enèrgic. I la nostra cançó de les olimpíades, que parla del Zerin, que, com tothom sap, és la mascota més genial.

El dia va començar esplèndid, amb un esmorzar al pati de l’escola per tots els nens i nenes de la ZER, per carregar-nos d’energia i poder donar el màxim a cada prova. L’esmorzar el van preparar amb molt de detall i dedicació les famílies de l’escola Aiguadora.

Ben esmorzat, vam començar les olimpíades: 7 proves a superar en grup. Hi havia proves com salt de llargada, relleus, llançament de pes, o cantar la cançó del Zerin amb una coreografia original i adient. Una altra prova va ser crear la pròpia senyera de cada un dels grups, on havien de pensar el disseny en equip i realitzar-la.

Però la prova estrella, sense dubte, va ser el circuit pel bosc. Un circuit ple d’obstacles, que havien de passar tot l’equip unit: passar per sota d’uns sacs, per sobre d’uns pneumàtics, per una corda, rampes… El circuit va tenir tant d’èxit que gairebé tothom el volia repetir!

En acabar les olimpíades, vam gaudir de l’acte de cloenda, on es van entregar els diplomes a cada nen i nena. Tot seguit, vam gaudir del ja mític partit entre mestres i alumnat de sisè.

Finalment, vam tornar a la Sala d’Esplai de Navès per realitzar el Comiat dels i les alumnes de sisè, ple d’emocions barrejades, fruit de la nostàlgia que genera la fi de l’estada a l’escola, a la ZER, i la il·lusió de començar una nova etapa.