II Jornada Sensibilització Girona

El mes de desembre els alumnes de 2n d’ESO varen participar a la II Jornada de Sensibilització a Girona organitzada per l’Escola Universitària de la Salut i l’Esport (EUSES) i el Consell Esportiu del Gironès. La jornada va tenir lloc el passat 13 de Desembre a les instal·lacions del Pavelló Municipal Girona Fontajau al llarg de tot el matí. Hi varen participar prop de 350 alumnes de cinc centres educatius ordinaris (els instituts Salvador Espriu de Salt, Vall de Llémena de Sant Gregori, El Bruc de Riells i Viabrea, Vicens Vives de Girona i La Miquela de Bescanó) i tres centres d’educació especial (La Massana de Salt, Palau i Font de l’Abella de Girona). La jornada pretenia apropar l’alumnat de secundària a la realitat de les persones amb diversitat funcional per promoure una millor comprensió de la seva motricitat i les seves possibilitats envers l’activitat física i l’esport. A través de 35 estacions, els alumnes de secundària van participar en esports específics, adaptats i jocs motrius sensibilitzadors que van estar dirigits per tècnics esportius de diferents entitats, esportistes amb discapacitat i alumnat del tercer curs del grau en Ciències de l’Activitat Física i l’Esport d’EUSES.

cof