Deures d’estiu 1r ESO

Els vostres fills i filles durant les vacances d’estiu han de fer algunes activitats  que us podeu descarregar des d’aquest enllaç.

DOSSIER ESTIU 2019

Hi ha un dossier amb les activitats de les àrees de llengua catalana, castellana, anglesa i matemàtiques. S’ha procurat preparar activitats  que no els comporti molt de temps perquè és important que dediquin una gran part de les vacances a jugar, i a estar amb la família i els amics. Us recordem que és important que els ajudeu a fer una bona planificació de les tasques assignades per les vacances.

Aquestes activitats han estat preparades pel professorat de sisè en col·laboració amb el de primer d’ESO. El primer dia de curs, l’alumnat haurà de lliurar els dossiers al professorat responsable de 1r d’ESO. Cal que tot l’alumnat faci les activitats. El professorat de 1r d’ESO les tindrà en compte de cara a les valoracions del primer trimestre.