Benvinguda al nou curs 17-18!

Un any més, després de les vacances d’estiu, donem el tret de sortida al nou curs 2017-2018.  Amb energies renovades, empenta i il·lusió, ens retrobem per iniciar un curs ple d’expectatives i reptes per compartir.
Als més jovenets de la casa, els alumnes de… Llegeix més»

Premis Literaris de Calldetenes

El passat dissabte 16 de setembre va tenir lloc la 38a edició dels Premis literaris de Calldetenes, en el marc de la Festa Major. Les nostres alumnes Helena Gelabert, de 2n d’ESO, i Mariam Korchi, de 4t d’ESO, van resultar premiades en el XXXII Premis… Llegeix més»

La Rosa Lladó es jubila!

La Rosa Lladó, professora de Llengua Catalana, es jubila. A l’institut, el més important són totes les persones que formen la comunitat educativa. Les seves aportacions l’han fet créixer i millorar. La Rosa hi ha dedicat el millor d’ella, la seva professionalitat, humanitat i el… Llegeix més»

Festa Final de Curs

El passat dimecres 21 de juny, al matí es va fer un acte de final de curs amb la participació de tot l’alumnat, en el qual es va fer entrega dels premis de poesia i il·lustració, de fotografia matemàtica i científico-tecnològica, diplomes d’atletisme… Tot seguit,… Llegeix més»

Esquiada 3r ESO

Els dies 8, 9 i 10 de març els alumnes de 3r d’ESO varen realitzar l’activitat d’esquí organitzada pel departament d’Educació Física. El temps va acompanyar i varen gaudir intensament de tres magnífics dies de neu.