Skamot Noet

L’equip impulsor del Pla d’educació per la sostenibilitat del centre participa en la formació dels Departaments d’Ensenyament i de Territori i Sostenibilitat i acredita a l’Institut Serra de Noet com a centre adherit a la Xarxa d’Escoles Verdes.
El programa d’escola verda sorgeix com un compromís per donar suport a aquells centres que volem innovar, avançar, sistematitzar i organitzar accions educatives que tinguin la finalitat d’afrontar, des de l’educació, els nous reptes i valors de la sostenibilitat.

Des del nostre institut, ens plantegem dos grans objectius:
• Incorporar els valors de l’educació per la sostenibilitat en tots els àmbits de la vida del centre.
• Promoure la participació i la implicació activa de la comunitat educativa en la millora de l’entorn.

El curs 2017-2018 es va comançar a sentir a parlar de l’“Skamot Noet”. Un grup d’alumnes de quart d’ESO en són els protagonistes. Ja us els presentarem!

Us convidem a escoltar el pòdcast d’escoles verdes editat per Ràdio Gironella on expliquem el nostre projecte (16 minuts i 8 segons).

Gràcies per la col·laboració de tots en aquest projecte.