Guanyadors del concurs de coreografies SalTalent!!!

Després de valorar molt positivament les actuacions de tots els grups-classe de cada curs, s’ha realitzat el recompte de les votacions per part de l’alumnat i del professorat del centre i les classes guanyadores han estat:

1r B

2n C

3r C

4t C

El premi es basa en gaudir d’una experiència fastigosament divertida amb tots els companys de classe durant l’última franja horària d’un dia lectiu de la darrera setmana de classes abans de les festes de Setmana Santa. L’activitat es durà a terme al pati de l’institut. Caldrà que l’alumnat que hi participi porti roba vella per realitzar l’activitat i moltes ganes de passar-ho bé amb els/les companys/es de classe.

Felicitats als guanyadors i enhorabona a tots/es els/les participants.

Fins a la pròxima!