Jornada de cohesió a 1r d’ESO

JORNADA DE COHESIÓ A 1R D’ESO
Dimecres, 28 de setembre es va fer la jornada de cohesió amb l’alumnat de 1r d’ESO. Els alumnes de 1r provenen de diferents centres de primària del municipi i aquestes activitats permeten  la coneixença i la millor entesa entre els més de 110 alumnes que omplen les aules de 1r. Les activitats van ser dinamitzades per l’alumnat del cicle formatiu d’Activitats físiques en el medi natural; la jornada va tenir lloc al Camp de futbol del Molí des de les 10.35 fins a les 14.55h. Van fer activitats lúdiques com el mocador o taronja, llimona i plàtan. La valoració d’alumnat i professorat va ser molt positiva.