Un Sant Jordi com cal

MIREU MÉS FOTOS

Dilluns 23 d’abril va ser Sant Jordi, i per tant l’Institut Rocagrossa ho va celebrar com cal.

Durant les primeres dues hores els alumnes van fer tallers: els de primer d’ESO van fer un punt de llibre, els de segon d’ESO van fer tallers medievals, els de tercer d’ESO van veure una pel·lícula, els de quart d’ESO van fer un taller sobre Shakespeare i els de Batxillerat i els de cicles van fer classes ordinàries.

Més tard els d’ESO van fer un intercanvi de llibres. L’hora del pati va ser més llarga del normal i a més a més teníem l’esmorzar fet per l’AMPA.

Mentre que els alumnes de primer i segon d’ESO tenien l’entrega de premis de Sant Jordi, els alumnes de tercer d’ESO van anar a Sant Quirze a fer activitats amb els alumnes de cicle mitjà. Els de quart van fer una lectura a la Dona marinera i els de batxillerat van fer una lectura a la platja de Lloret.

Més tard vam fer un canvi: Els alumnes de primer i segon d’ESO van anar a Fenals i a Sa Caleta respectivament mentre que als de tercer d’ESO, quart d’ESO i batxillerat feien el lliurament de premis de Sant Jordi.

Abans de cada lliurament de premis, tothom va poder gaudir d’una obra de teatre. Les professores Judit Muntadas i Maria Rojas van fer una interessant obra de teatre on es narrava la història de dues germanes que volien fer una botiga en línia.

Els alumnes de primer i segon d’ESO també van poder veure una obra de teatre organitzada per l’aula de teatre de Tossa.

Text a càrrec de Dídac Coll