Un campus sobre el canvi climàtic

MIREU MÉS FOTOS

Del 4 al 8 de setembre, quatre alumnes de tercer han pogut participar al campus anual Climàntica, que té per objectiu fer prendre consciència del canvi climàtic.

Enguany, el campus s’ha celebrat a Aveiro, una bonica ciutat costanera al sud de Porto (Portugal).

La participació dels alumnes de tercer ha estat el premi pel seu treball de l’any passat sobre els microplàstics, les restes de residus plàstics que llencem al mar, com es descomponen i on van a parar al final del seu cicle.

Els alumnes afortunats són l’Adrià Borràs, Aina Corts, Àlex Sheng i Marie Tomaszek; han participat en un projecte amb tallers de robòtica, ciències, audiovisuals, música i dansa. L’objectiu era adquirir coneixements sobre els camps científics i de les arts; i també socialitzar-se amb altres estudiants d’ESO i Batxillerat d’altres zones, Galícia, Mèxic, Madrid, Lisboa…

Tot va culminar dissabte dia 8 amb una presentació de tots els projectes i d’una obra de teatre.