Sortides culturals del 3r trimestre

IMG-20170517-WA0042

Mireu més fotos

El dimarts 16 de maig, tots el alumnes de l’institut vam fer diferents sortides culturals. Els alumnes de 1r d’ ESO i una part de 1r de batxillerat van a Empúries per veure les restes gregues i romanes, l’altra part de 1r de batxillerat van anar a Girona a fer jocs matemàtics pel barri vell i a fer una visita a l’Agència Tributaria. Els de 2n van anar a visitar “Girona, temps de flors”. Els alumnes de 3r van anar també a Girona al teatre El galliner, on van fer diferents activitats teatrals (d’actuació, música i mímica). Es van dividir en diferents grups de 18 o 19 persones; cada grup anava amb un professor responsable. Va ser una experiència molt bona i enriquidora. Els de 4t van anar a la Fageda d’en Jordà (Santa Pau) on van poder visitar la cooperativa i el parc natural. La Fageda d’en Jordà és una de les 28 reserves naturals del Parc Natural de la zona volcànica de la Garrotxa, la qual creix sobre una colada de lava del volcà Croscat que s’estén pels municipis de Santa Pau, Olot i les Preses. La cooperativa La fageda és un organització amb més de 300 persones, per donar resposta a totes les demandes de treball que el col·lectiu de persones amb diversitat funcional crònica presenta a la Garrotxa. A nivell assistencial La Fageda presta un Servei de Teràpia Ocupacional, serveis d’habitatge i serveis d’oci, esport i cultura.

Text a càrrec de Nicole Garcia