Ruta Transelva, una activitat d’Escola Verda

Divendres 7 d’octubre, els alumnes de 4tC Paula Iniesta i, Paula Cano, de 2n Batxillerat Bakhta Naceri i Monika Shewani, i de 3r Stella Bossa, Òscar Molina i Jon Martínez vam anar a l’excursió de Transelva (organitzada per l’escola verda de Sant Hilari).

Vam fer el recorregut des de Sant Hilari fins a Santa Coloma de Farners. Quan vam arribar, ens tenien preparat un esmorzar amb coca, xocolata i beguda. Seguidament ens van fer una breu xerrada en la qual ens explicaven la ruta que faríem, la funció de l’activitat: conèixer millor la nostra comarca. Durant el camí, ens anaven oferint fruites i altres aliments fins que vam dinar. Ens van dividir en grups de colors per familiaritzar-nos més amb altres alumnes d’escoles verdes i fer algunes activitats conjuntament durant la ruta. En general, nosaltres pensem que això dels colors i les activitats no van estar gaire presents durant l’excursió, ja que tothom estava centrat en la ruta.

Des del nostre punt de vista, l’excursió que vam fer va ser entretinguda i va ser molt interessant conèixer gent de la nostra mateixa comarca, que tenen costums diferents com ara la parla i, que alhora estan al costat. Al cap i a la fi, va ser una excursió molt entretinguda, divertida i conscienciadora.

Text a càrrec de Paula Iniesta i Paula Cano