Festa de l’AMPA i festa de graduació de 4t

MIREU MÉS FOTOS

Divendres 8 de juny a les 19.00 de la tarda començava la Festa de graduació de 4t, en el gimnàs del centre que semblava tota una sala d’actes.  Una festa organitzada per l’alumnat mateix a partir d’una comissió formada per representants de cada classe. En l’acte obert amb un discurs del director del centre es van repartir els diplomes i premis del concurs d’anglès Big Challence que es fa en tot l’àmbit europeu. Cal destacar-ne els bons resultats dels alumnes del centre, i especialment de 4t.  La directora de l’AMPA conjuntament amb els tutors de cada grup van repartir l’orla de 4t. Va ser un acte molt emotiu i ben organitzat.

A continuació va començar la festa de l’AMPA una festa molt esperada per tot l’alumnat i que es pot fer gràcies a la implicació de pares i mares de l’AMPA.