Els de 4t ja han tornat. Ens expliqueu com ha anat? LONDON 2018

Mireu més fotos       Mireu més fotos (II)

Un altre cop, els alumnes de 4t ESO han estat a Londres a fer el projecte de recerca. L’objectiu del projecte és practicar la llengua anglesa en un context real i que els alumnes guanyin confiança en si mateixos a l’hora de moure’s per una altra ciutat.

Durant aquests 5 dies a Londres, s’han convertit en guies turístics del seus companys i els han portat als llocs més coneguts de la capital del Regne Unit com són Buckingham Palace, Big Ben, Trafalgar Square, Hyde Park, etc. També han visitat diferents museus i  la National Gallery.

Aquest any per primera vegada, han visitat la British Library i han fet un tour acompanyats per un guia nadiu sobre Jack, l’esbudellador.

I per descomptat, han gaudit molt d’aquesta experiència!