Crònica de Sant Jordi

1617 sant jordi

Mireu més fotos

Teníem tantes ganes de celebrar Sant Jordi que no ens vam poder esperar al 23 d’abril per viure el dia de la rosa, el llibre i la cultura. Vam fer festa grossa el divendres 21 d’abril. Els alumnes de 1r i 2n van començar ben d’hora. Les dues primeres hores van fer tallers culturals a l’aula i van dirigir-se al gimnàs on van fer el lliurament dels premis dels concursos literaris i les representacions de teatre en anglès. Tot seguit van poder menjar l’entrepà i el suc ofert per l’Ampa. A continuació van fer una gimcana a la platja de Lloret organitzada pels alumnes de cicle formatiu de grau mitjà.

Els alumnes de 3r, 4t i batxillerat van fer el lliurament de premis a les dues últimes hores. Van poder prendre part en el kahoot cultural en què participaven els delegats i delegades dels diferents cursos. En les tres primeres posicions van quedar els de 2n de batxillerat i els de 4t A. Enguany els premis consistien en una entrada de cinema i una novel·la. Vam acabar la jornada amb els discurs i agraïment del director.

Text a càrrec de Nicole García.