L’alumnat de 2n d’ESO visita CatRàdio per fer un taller de pòdcasts

L’alumnat de segon d’ESO ha visitat els estudis de Catalunya Ràdio per a conèixer com es fa un pòdcast. El taller, a càrrec d’Albert Murillo, ha servit per descobrir quines millores es poden introduir els pòdcasts que l’alumnat ha estat elaborant al llarg del curs. A més a més, l’alumnat ha pogut participar en directe del programa  Que no surti d’aquí.… Llegeix més»

Una representació de l’alumnat de 3r d’ESO participa a la Nit de la Recerca

Una representació de l’alumnat de 3r d’ESO de l’Institut Fort Pius ha participat a “La recerca va a l’escola” a la seu de la Fundació Bofill amb el projecte d’investigació “Estudi de la qualitat ambiental a l’Institut Fort Pius”, que s’està desenvolupant a la matèria d’HGA. L’Amaia, l’Olau, la Brithany i l’Aya han presentat els resultats preliminars de la recerca, que encara està en desenvolupament.… Llegeix més»

Nova sessió del projecte TEI

El passat divendres 26 d’abril es va dur a terme una nova activitat dins del marc del projecte TEI, de tutoria entre iguals. En aquesta ocasió, la sortida va durar tot el matí i va consistir a dur a terme una activitat de Rugby al CEM de la Mar Bella i de convivència entre l’alumnat de tercer i de primer d’ESO.… Llegeix més»