Documentació per certificar la Simultaneïtat d’estudis d’ESO o de batxillerat amb estudis de música o dansa

Simultaneïtat d’estudis d’ESO o de batxillerat amb estudis de música o dansa

L’alumnat que cursa l’ESO o batxillerat i, simultàniament, estudis de música o dansa en conservatoris, centres professionals o escoles autoritzades, pot sol·licitar la convalidació o el reconeixement de matèries en els termes que s’indiquen la normativa referenciada que s’especifica en aquest document.

Atès que totes aquestes possibilitats es fonamenten en el fet de simultaniejar estudis ordinaris amb els estudis de música o dansa, la sol·licitud s’ha de renovar cada curs.

Els alumnes que ho vulguin poden sol·licitar la convalidació o el reconeixement d’un nombre d’hores inferior a aquell a què tenen dret.

SIMULTANEÏTAT AMB ESTUDIS DE DANSA

1. Normativa: Consultar la pàg. 4 en el cercador de centre (Mapa escolar del web del Departament) per tal de validar el centre formador, que ha de ser un centre amb un currículum oficial.
  2. Documentació que cal presentar durant els dos primers mesos de classe:
  • “Sol·licitud de reducció de matèries de l’educació secundària obligatòria (ESO) per als alumnes que cursen estudis de dansa en un conservatori o en un centre professional o en una escola de  dansa autoritzada” (model EDA1).

I també

• “Certificat expedit pel conservatori o pel centre professional de dansa    en què s’acredita el curs que fa l’alumne/a” (model CDA1)

O bé

• “Certificat expedit per l’escola de dansa autoritzada en què s’acredita el curs i el nombre d’hores de dedicació setmanal que fa l’alumne/a per al reconeixement de la matèria d’Educació Física de l’ESO i el batxillerat i/o les optatives de l’ESO” (model CDA2).
  1. Matèries que es poden convalidar.

Consultar la normativa (a la pàg. 17 hi ha la taula resum)

SIMULTANEÏTAT AMB ESTUDIS DE MÚSICA

2. Documentació que cal presentar durant els dos primers mesos de classe:
  • “Sol·licitud de reducció de matèries de l’educació secundària obligatòria (ESO) per als alumnes que cursen estudis de música en un conservatori o en un centre professional o en una escola de  música autoritzada” (model EMU1).

I també

•  “Certificat expedit pel conservatori o pel centre professional de música  en què s’acredita el curs que fa l’alumne/a” (model CMU1)

O bé

• “Certificat expedit per l’escola de música autoritzada en què s’acredita el curs i el nombre d’hores de dedicació setmanal que fa l’alumne/a per al reconeixement de la matèria d’Educació Física de l’ESO i el batxillerat i/o les optatives de l’ESO” (model CMU2).
  1. Matèries que es poden convalidar.

Consultar la normativa (a la pàg. 16 hi ha la taula resum)