Nova sessió del projecte TEI

El passat divendres 26 d’abril es va dur a terme una nova activitat dins del marc del projecte TEI, de tutoria entre iguals. En aquesta ocasió, la sortida va durar tot el matí i va consistir a dur a terme una activitat de Rugby al CEM de la Mar Bella i de convivència entre l’alumnat de tercer i de primer d’ESO.

El projecte TEI es basa a establir tutories entre iguals, és a dir, entre alumnat. Així, les parelles TEI es formen entre alumnat de tercer i de primer d’ESO, amb l’objectiu de facilitar referents per millorar la convivència al centre i fomentar la resolució pacífica de conflictes a partir de la mediació de l’alumnat referent.