AFA

Associació de famílies d’alumnes

L’AFA de l’Institut Fort Pius és una entitat sense afany de lucre que agrupa a mares i pares d’alumnes de l’Institut. És una entitat pensada i creada per col·laborar amb el claustre i l’Equip Directiu per millorar, en tot el que es pugui, la qualitat educativa del centre.

Des de l’Associació de Famílies d’Alumnes de l’Institut Fort Pius, creiem en l’educació com un dret, com una oportunitat, una eina per la llibertat, la ciutadania i per eixamplar les oportunitats individuals i col·lectives i per això, en un món ple de distraccions, pensem el nostre Institut com un Institut Atent, i treballem per donar-li protagonisme en l’educació dels joves i les joves del barri, dels barris, d’on venen els seus alumnes. Atent perquè estigui connectat al món i alerta als canvis que s’hi produeixen; atent perquè tothom tingui atencions, sigui considerat i cortès amb la resta; atent perquè alumnes, professores i famílies estiguin atentes al que necessiten unes i altres i a no deixar ningú enrere; atent perquè, gràcies a tota això, els alumnes i les alumnes reconeguin i valorin el pas per l’Institut com una oportunitat de creixement, se’n sentin partícips i interpel·lats, i gràcies a això posin tota l’atenció en la seva educació, hi fixin el pensament i hi apliquin el seu enteniment.

Si voleu col·laborar amb nosaltres
Si teniu alguna idea que voleu compartir amb nosaltres
Si teniu alguna pregunta o dubte per a nosaltres
Ens trobareu aquí: afafortpius@gmail.com

I si voleu fer-vos sòcies o socis, aquí teniu com fer-ho.

Hola Inscripcio AFA 2023-24: En aquest arxiu, els detalls per fer el pagament de la quota de l’AFA (30€, un únic pagament per família).

Els armariets els gestiona l’Institut directament.

Junta directiva

President Josep Xurigué
Secretari Rosalía Melis
Tresorer: Marta Peidrò