L’alumnat de 3r d’ESO participarà a la Nit Europea de la Recerca

L’alumnat de 3r d’ESO de l’INS Fort Pius participarà el pròxim dia 29 d’abril de l’activitat La recerca va a l’Escola, que forma part del projecte europeu la Nit Europea de la Recerca. L’equip de l’INS Fort Pius presentarà les primeres dades obtingudes amb els sensors que s’han instal·lat al centre i que a partir de la mesura del soroll, el diòxid de carboni, la llum i les partícules en suspensió, permetran dur a terme diferents recerques sobre la qualitat ambiental del centre. Aquest projecte, que forma part de la matèria d’ODS de tercer d’ESO, es fa en col·laboració amb Magnet, el FabLab i l’ISGlobal (Institut de Salut Global de Barcelona).

La Nit Europea de la Recerca és un esdeveniment públic dedicat a la divulgació de la ciència. El seu objectiu és apropar la recerca, la innovació i els seus protagonistes al públic de totes les edats de manera planera i divertida.

Aquest esdeveniment se celebra cada any a més de 300 ciutats de 30 països d’Europa al mateix temps. En l’edició anterior es van dur a terme més de 200 activitats al territori català que incloïen xerrades, tallers, experiments, espectacles i jocs.