Aprenentatge i Servei

RecollidaAliments

El projecte de Servei comunitari es desenvolupa a partir del currículum de l’assignatura de Ciutadania impartida a tercer d’ESO. La pràctica es basa en la metodologia d’Aprenentatge i servei. La finalitat del projecte és que tots els alumnes de tercer d’ESO del centre es formin desenvolupant accions de compromís civic i millora del seu propi entorn. Per assolir aquest objectiu es desenvolupen diferents campanyes de sensibilització i recollides d’aliments.

Els agents implicats en el projecte són

• Els alumnes de tercer d’ESO de l’Institut Vall d’Hebron.
  • La Fundació Banc dels Aliments. Realitza sessions informatives sobre la problemàtica de la fam i el quart món i proporciona la logística necessària per poder portar a terme les recollides d’aliments.
  • La Fundació Adsis. Dinamitza les campanyes de sensibilització i coordina les campanyes amb la Fundació Banc dels Aliments.