Redacció del manifest de l’Audiència Pública

Foto 10-1

Dijous 27 d’abril, celebració de la Mare de Déu de Montserrat, va tenir lloc la trobada intercentres dels participants en la XXII Audiència Pública als Nois i les Noies que organitza l’Ajuntament de Barcelona per tal de redactar el Manifest final a lliurar a l’Ajuntament. Es va celebrar a l’espai jove La Fontana al llarg de tot el matí.

Pel nostre centre hi van participar Laura de los Llanos i Sergi González de 1r CT, acompanyats d’en Manel Pujol. Amb la resta de l’alumnat dels altres centres presents van consensuar un text per llegir a la propera Audiència Pública.

El tema d’aquest any: “Barcelona. Ciutat Refugi” és molt sensible i totalment incardinat en el projecte Erasmus+ que s’està duent a terme en el centre amb alumnat de 4t d’ESO i de 1r i 2n de Batxillerat.