Carnestoltes 2017

El passat 24 de febrer vam celebrar la festa de Carnestoltes al nostre centre i els alumnes d’ESO i Batxillerat van ser els protagonistes exclusius de la jornada! En efecte, aprofitant el talent del nostre alumnat vam organitzar dos concursos: un de disfresses individual i un altre de comparses de grup.
La novetat de les comparses de grup-classe consistia en què els alumnes s’havien d’organitzar per tutories. Per això, des de les reunions de delegats es va proposar que cada classe preparés una disfressa i una posada en escena per mostrar davant de tothom el dia de Carnestoltes. La proposta va tenir èxit i vam gaudir d’una participació massiva per part de les tutories. El resultat va ser un concurs de comparses de grup molt renyit en què l’AMPA va col·laborar com a jurat i va premiar les classes guanyadores amb un regal per a tot el grup. Ens ho vam passar d’allò més bé!
Aquí us deixem amb els vídeos de les comparses de l’ESO i el Batxillerat!