Sortida a Empúries

Un any més, els nostres alumnes de 2n d’ESO han visitat el recinte arqueològic d’Empúries.

Enguany els alumnes han realitzat uns tallers sobre arqueologia, verificant les tècniques d’excavació i recopilació de dades, registre de les troballes i catalogació segons unes fitxes que els van proporcionar els monitors del recinte arqueològic d’Empúries.

Els tallers consistien a visitar tot el recinte, fer una gimcana per la ciutat grega i descobrir amb les pistes, llocs i personatges relacionats amb la història del recinte. Posteriorment els alumnes van realitzar una pràctica abocada a l’anàlisi de dades i troballes arqueològiques per tal de familiaritzar-se amb aquesta ciència que ens ajuda a entendre el passat i com vivien els nostres avantpassats. Com cada any ha estat una experiència molt profitosa per a tots plegats. Felicitats a tots els alumnes que van participar perquè s’ho van passar molt bé!!!