Concurs d’oratòria en anglès

La Fundació Privada Catalana per a l’Ensenyament de l’Idioma Anglès i l’Educació en Anglès, i el Fons Joan Riera Gubau, convoquen el IX Concurs d’Oratòria en llengua anglesa de la comarca de la Selva. L’objectiu d’aquest concurs d’oratòria és ajudar a promoure el desenvolupament oral de la llengua anglesa entre els alumnes de la comarca de la Selva, incentivant i posant en valor els coneixements que hagin après de l’idioma i reconeixent aquest aprenentatge. En l’edició d’enguany els alumnes havien d’enregistrar en vídeo una exposició oral sobre el municipi on viuen, Tossa en el cas dels nostres alumnes. Del nostre centre hi participen:

• Anna Mir
  • Pau Dima
  • Noelia Ferreres

Aquests són els seus enregistraments:

Felicitem els alumnes pel seu treball i dedicació i esperem que arribin a la fase final, que es publicarà a la primera setmana de maig.