Departament d'Ensenyament

Blog de la revista

Campanya Esmorza sa

Aquí Diversitat

Per entrar als documents, abans heu d'introduir el vostre usuari i contrasenya

Qui hi ha?

2 convidats anònims en línia.

Sou un convidat/da anònim.

Cites

La més clara prova de l'existència de vida intel·ligent en d'altres planetes és que encara no han vingut a visitar-nos Sigmund Freud

Qüestionari orientació acadèmica i professional

Fer el qüestionari (alumnes 4t ESO)

Orientació 4t ESO

Diada de Sant Jordi

Enviada per admin el 22/Abr/2015 - 22:40

Com ja és habitual de cada any, per la Diada de Sant Jordi l’institut organitza una jornada durant la qual es fan algunes activitats especials.

Hi haurà classes amb normalitat des de les 8:15h a les 12:35h i, a partir d’aquell moment, s’organitzen activitats lúdiques i culturals.

De 12:35h a 14:55h es realitzaran tallers diversos, intercanvi de llibres, lliurament de premis literaris, de dibuix i de fotografia de Sant Jordi, i l’actuació del grup musical La teoria del QUA, del qual formen part alumnes del centre.

Idees en moviment

Enviada per admin el 09/Abr/2015 - 20:47

L'alumnat del batxillerat artístic de l'institut Ramon Coll i Rodes exposarà, un any més, els seus treballs a la sala d'exposicions de la biblioteca municipal de Lloret de Mar.

Sota el títol "Idees en moviment" trobareu una selecció d'obres en diferents formats i tècniques que podreu visitar del 13 al 28 d'abril.

Premis Sant Jordi 2015

Enviada per admin el 07/Abr/2015 - 17:47

Treball de recerca premiat

Enviada per admin el 06/Abr/2015 - 15:51

El treball de recerca anomenat GRUAPP- Automatísme de telecontrol d’una grua torre, desenvolupat per l’alumna Leyla Bal Holgado, i tutoritzat pel profesor de Tecnología Joan Fluvià, ha obtingut un dels premis recerca Jove, per fomentar l'esperit científic del jovent, que s’han concedit enguany pels treballs presentats a concurs el 2014.

El treball ha consistit en muntar una placa de control mitjançant microcontrolador, que permet comandar una torre grua de joguina la qual disposa de 5 motors per realitzar els diferents moviments. La particularitat del control ha estat que es fa a distancia, emprant un telèfon móvil i mitjançant ordres de veu.

El premi, a més del reconeixament del treball, consisteix en una dotació económica per a l’alumna. Leyla està cursant actualment estudis universitàris i aquest ajut econòmic li anirà molt bé.

Enhorabona!.

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Mes anterior Abril 2015 Mes següent
Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg