L’Erasmus+ a la Perla del Llobregat

20 estudiants van arribar el passat 26 de març a l’aeroport del Prat (Barcelona), provinents de 5 països diferents.

El passat 26 de març, van arribar 20 estudiants provinents d’Àustria, Polònia, Suècia i Itàlia, amb els seus corresponents professors, incloent-hi els d’Islàndia que, com a cas excepcional, només van viatjar dos professors. Van arribar amb la finalitat de venir a Gironella, a compartir les seves idees i fonamentar les dels gironellencs, sobre el tema de les addicions.

Les famílies d’acollida van haver d’anar-los a buscar a l’aeroport a les hores corresponents, ja que tots arribaven en avions diferents provinents dels països respectius.

Un cop a Gironella es va començar la gran i interessant setmana.

Es van anar fent diferents activitats durant tota la setmana (començant el dilluns i acabant el divendres), com una cursa d’orientació pel poble, pujada a Queralt, excursió a Barcelona, un sopar de cloenda i el divendres, malgrat que els italians ja havien marxat, es va fer una excursió a Berga, on es van visitar els Castellers de Berga, es va sopar amb ells i per acabar es va anar a ballar dansa folk a La General.

Hi va haver un total de participació entre alumnes ajudants, alumnes d’acollida, professors representats de cada país i professors de l’institut Pere Fontdevila, de 67 persones.

Va estar una setmana espectacular, poder compartir idees, cultures i punts de vista del món diferents dels de  Catalunya.

El comiat dels alumnes va ser el dia 1, en diferents horaris depenent de l’hora del vol. Va estar un comiat molt trist ja que se’ls va agafar molt d’amor.

Per: Pol Solé Vilalta i Clàudia Macià Comellas de 3r ESO A i CIMG_0013