Trobada promoció 1991-95

Dissabte passat, exalumnes de la promoció 91-95 de l’Institut Pere Fontdevila, van fer una trobada organitzant un sopar i una festa al Siroko, sala de festes de Puig-Reig, on s’organitzaven en aquella època els balls d’estudiants. La festa va ser tot un èxit d’assistència, participació i bon ambient per part de tots els assistents. El retrobament va fer resorgir moltes vivències, històries i records dels anys viscuts a l’institut. Es va fer la projecció d’uns quants vídeos d’aquells anys i es va culminar la festa fent un remember dels balls d’estudiants al Siroko que tant van marcar als alumnes d’aquells anys.
Aquests alumnes van inaugurar l’institut actual en el moment del seu inici a 1r de BUP i va ser l’última promoció que va realitzar els estudis de BUP i COU.
Un bon retrobament en el qual es van viure moments emotius, divertits i ben especials.

Enllaç alternatiu.