Manifest 1 Octubre

L’Institut Pere Fontdevila sempre ha divulgat entre els seus alumnes valors universals com la democràcia, la pau, la convivència i la llibertat
Aquests principis han estat brutalment vulnerats pels cossos policials dirigits per l’Estat espanyol contra una societat catalana completament pacífica que l’únic que volia era defensar un dret tan bàsic, com el dret a decidir el seu futur.
Encara resulta més greu que aquestes actuacions policials han esdevingut en escoles i instituts, llocs on s’ensenya democràcia, a ser ciutadà, drets. Accions que podem qualificar rotundament com a feixistes.
Atenent a aquests successos encoratgem als diferents àmbits educatius: professors, pas, alumnes, exalumnes i famílies i a tot el poble de Gironella, ha considerar personal i sectorialment les mobilitzacions previstes per a aquests dies.
Aquesta agressió al país i a la seva ciutadania no pot quedar sense resposta!

Professors i PAS de l’Institut Pere Fontdevila