Xerrada de primers auxilis pels alumnes del CFGM d’activitats comercials.

El d2017-20-gener-xerrada-primers-auxilis-cfgm-06ivendres 20 de gener, els alumnes del CFPM d’activitats comercials, dins els mòdul de Formació i Orientació Laboral, van participar en la xerrada de Primers Auxilis a  càrrec de Lluís Ullastres,  Tècnic en emergències sanitàries. En Lluís, va explicar als alumnes, la importància de seguir correctament el PAS (Protegir, Avisar i Socórrer), les urgències i emergències mèdiques, primers auxilis, la classificació dels ferits per gravetat, les tècniques de primers auxilis en funció de les lesions, etc. També els hi va explicar la reanimació cardiovascular i  com s’han d’utilitzar els aparells DEA (Desfibril·lador Extern Automàtic) que podem trobar a diferents punts de Torroella. Els nostres alumnes van seguir la sessió amb molt d’interès i participació i van poder posar en pràctica la posició lateral de seguretat. Moltes gràcies Lluís!!