L’alumnat del cicle formatiu es mou pel territori.

Sortida al Castell del Montgrí – Dilluns 23 d’octubre de 2017

El dilluns 23 d’octubre amb els alumnes del cicle formatiu d’activitats comercials pel turisme, dins el mòdul professional de recursos del territori, hem fet una sortida al Castell de Montgrí, al municipi de Torroella i al museu de la Mediterrània  per localitzar el patrimoni cultural (material i immaterial) i el patrimoni natural, que té el nostre territori. Des de dalt al castell, els alumnes han pogut gaudir d’una vista privilegiada i han identificat en una graella, els accidents geogràfics, pobles, monuments… mitjançant  la geolocalització del mòbil i l’aplicació google maps.

Al arribar al centre de Torroella, hem fet una visita al Museu de la Mediterrània, on hem pogut flairar les aromes de la Mediterrània, escoltar els seus sons i músiques, tocar la història i gaudir d’un audiovisual panoràmic que ens ha apropat al patrimoni que ens envolta i ens ha mostrat el valor afegit que pot suposar per les empreses. I per acabar, els alumnes han tingut una hora per identificar els diferents béns immobles d’interès local i elaborar un catàleg de la visita amb el nom del lloc, la ubicació i la foto (selfie).

Aquí teniu un enllaç a l’àlbum de la sortida: Visita al territori.