Comiat de les promocions de Batxillerat i del Cicle Formatiu 2016 – 2018

Aquest divendres 25 de maig de 2018 hem celebrat el comiat de la promoció 2016 – 2018 de Batxillerat i del Cicle Formatiu d’Activitats Comercials. Els protagonistes han estat seixanta alumnes que estan a punt de finalitzar el seu pas per l’Institut Montgrí. Més de tres-centes persones varen participar en aquest emotiu acte que venim fent gairebé fa trenta anys. Seguin l’esquema tradicional la celebració va constar d’una part acadèmica amb els parlaments de les autoritats, professorat i alumnat i una animada segona part en la que es serveix un sopar fred. A tots moltes gràcies per la participació en l’èxit de la festa. Us adjuntem el vídeos que es projectava durant l’acte i un parell de recull de fotografies dels homenatjats.