L’alumnat de 1r d’ESO es trasllada a la Prehistòria

El passat dijous dia 5 d’octubre, els alumnes de 1r d’ESO, dins el marc de les sortides de convivència,  vam anar a Camarasa a fer un taller sobre la prehistòria,  tema que estem treballant a socials.

Vam sortir a les 9:00 de l’institut repartits en dos autocars. Després d’una hora de viatge, vam arribar a l’Espai Orígens on vam esmorzar i seguidament ens va rebre uns quants monitors especialitzats en els tallers. Per grups, vam fer tir amb arc, vam intentar fer foc amb un pal i una fusta, vam picar amb una pedra de sílex i un còdol per fer estris, vam pintar pintures rupestres amb el dit en una paret de pedra i vam fer d’arqueòlegs en un jaciment artificial que havien preparat.

A les 14:00 ja érem al càmping la Noguera, a Sant Llorenç de Montgai, amb molta gana. Vam estar una estona jugant i parlant pel càmping  i després vam tornar cap a Lleida.

Van arribar a les 16.30 a l’institut, la majoria amb cara de cansats, però crec que tots ens ho van passar molt bé.

Blau Vilella 1r ESO D