Als quarts de final del XIII Certamen de lectura en veu alta

lectura_veu_alta173lectura_veu_alta174

L’Ariadna Saldaña (2n d’ESO) ha participat als quarts de final del XIII Certamen de lectura en veu alta de les Terres de Lleida en representació de l’Institut Màrius Torres després de ser seleccionada a les semifinals de la seva categoria d’entre els centres del Segrià. Acompanyaven l’Ariadna, la Júlia Cases (1r B), que també s’ha preparat la lectura com a suplent i algunes companyes de classe.

L’Ariadna ha llegit molt bé un fragment de la lectura Xala, va!, d’Anna Fité, amb el ritme adequat, vocalitzant i expressant amb la veu i les pauses. Tant ella com la Júlia han preparat molt bé la lectura. Malgrat fer-ho tan bé, el jurat finalment ha escollit un altre alumne per a representar les Terres de Lleida a la final de Barcelona, el 30 de maig.

El seminari de català de l’institut Màrius Torres ha organitzat la participació del centre al certamen.

lectura_veu_alta171