El logotip de l’INS Maremar pel concurs del programa Youth Justice Eramus + KA229.

Youth Justice Eramus+ programme – Logo competition

Our 2nd ESO students submit their final design

ENG

We are chuffed with our students’ final design for the logo competition among the participating schools in the Youth Justice Erasmus+ KA229 programme.

They’ve been inspired by the “black lives matter” raised fist, and they added a pen making reference to Bulwer-Lytton saying “The pen is mightier than the sword”.

CAT

Estem encantats amb el disseny final que els nostres estudiants de 2n d’ESO han elaborat per al concurs de logotips entre les escoles participants al programa Youth Justice Eramus + KA229.

S’han inspirat en el puny aixecat del moviment “Black lives matter” i han afegit una ploma fent referència a la dita de Bulwer-Lytton “La ploma és més poderosa que l’espasa”.

ESP

Estamos encantados con el diseño final que nuestros estudiantes de 2º de ESO han elaborado para el concurso de logotipos entre las escuelas participantes del programa Youth Justice Erasmus + KA229.

Se han inspirado en el puño en alto del movimiento “Black lives matter y han añadido una pluma haciendo referencia al dicho de Bulwer-LyttonLa pluma es más poderosa que la espada“.