Balanç del Taller d’estudi assistit

Acaba el curs i amb ell també termina el Taller d’estudi assistit que els nostres alumnes han tingut disponible a les tardes per fer-los un cop de mà amb la seva feina. I per això hem demanat als responsables que en facin balanç, i això és el que han dit:

Aquest curs, al Taller d’Estudi Assistit, hem pogut gaudir, fer els deures i aprendre moltes coses; una de les més importants ha estat que tots som diferents però que podem ser bons companys els uns amb els altres i això ens enriqueix, a més, aquesta diferència és meravellosa ja que ens fa persones úniques.

Lluís Pons, professor

Taller Estudi Assistit
El taller ha estat un punt de trobada per fer deures d”una forma divertida, gaudint de les companyes i companys, ens ha ajudat a créixer com a persones aprenent, compartint i creant nous vincles.

Yolanda Ruiz, Tècnica d’Integració Social

Taller Estudi Assistit

Ha estat una experiència molt enriquidora tant per als alumnes com per als educadors que hi hem participat. Hem après i hem compartit cada setmana una espurneta de temps que ens ha fet créixer una miqueta més com a persones. Gràcies per haver confiat en nosaltres, ha estat un regal!

Cristina Calderero, professora