Visita de Josep Maria Bosch

En Josep Maria Bosch és professor de literatura catalana, però amb el temps ha trobat en el cel la seva passió.
Ha explicat a l’alumnat de 1r d’ESO que ha descobert uns 50 asteroides, els ha ensenyat fotografies de l’espai i els ha portat una pedra… Llegeix més»

La Marató 2018

Durant aquesta setmana hem rebut la visita de voluntaris de La Marató que ens han fet xerrades dedicades, enguany, sobre el càncer.
Ens han explicat fórmules de com prevenir-lo: NO fumar, seguir una dieta saludable, practicar exercici, evitar exposicions excessives al sol…
Tothom tenim algun cas molt… Llegeix més»

Sistema Solar. Aula Projectes

FEM UN SISTEMA SOLAR A ESCALA
Durant les primeres setmanes del curs, a l’Aula de Projectes de l’INS Guissona hem estat treballant l’Univers i el Sistema Solar.
És difícilíssim fer-se càrrec de les verdaderes dimensions de l’Univers. Ni els més avesats astrònoms poden comprendre el que representen… Llegeix més»

Dia de la Ciència

L’alumnat de l’Institut Guissona també va participar en el Dia de la Ciència organitzat des de la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya.
Els tallers proposats pretenen fomentar l’interès de la societat per la ciència i el coneixement, i d’ensenyar els darrers avenços… Llegeix més»

Castanyada 2018

Dimecres 07 de novembre, vam celebrar la festa de la castanyada a la Font de Torrefeta, com és tradició.
Patíem pel temps, però ens va fer una treva i no va ploure. Ho van passar prou bé, jugant a arrencar cebes, el joc del mocador, saltar… Llegeix més»

Gimcana Batxillerat

Enguany, l’alumnat de 3r, 4t d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius del nostre centre gaudeix del suport de dos auxiliars de conversa d’anglès (subvencionats per l’AMPA): en Francesco i en Malick.
L’alumnat de Batxillerat i ells, van fer una gimcana britànica al pati de l’institut. Qui diu… Llegeix més»

Sortida Balaguer 2n ESO

La setmana passada, l’alumnat de 2n d’ESO va anar a Balaguer. Van visitar el museu de l’or, i museu comarcal de la noguera i recorregut pel centre històric i muralles gòtiques.
Vam descobrir que al nostre centre tenim uns/es  intrèpids/es buscadors/res d’or! Llegeix més»

“Apilo XII” 4a Edició

Amb la partipació al projecte “APILO XII” promogut per l’Agència de Residus de Catalunya, hem aconseguit recollir 13 kg de piles usades i assegurar-nos un bon tractament d’aquest residu.
Moltes gràcies per la feina feta i seguim treballant per millorar el nostre entorn!

Visita al Casal Jove

HEM VISITAT EL CASAL JOVE
El divendres, 5 d’octubre, els alumnes de l’aula d’acollida hem visitat l’Escorxador. Quan hem arribat ens esperava la Lídia i ens ha explicat què hi podem fer i l’horari que està obert (divendres de 6 a 10, dissabte de 6 a… Llegeix més»