Guanya una tablet

Per fi arriba el moment de decidir el teu futur, 🙃 quins nervis! Comencen les preinscripcions! Si et vols formar en una professió de futur i amb un 100% d’incorporació laboral, descobreix el Cicle Formatiu de Grau Superior de Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma perfil profesional informática aplicada a la logística 💻, únic a l’Estat! Participa al concurs!👍👍👍Imagina’t aquest estiu 🏖️⛱️mirant sèries i escoltant música amb la teva tablet 😉. Dona la benvinguda a les vacances!!!🍦🍨🍿⛹️🏝️🎆🏕️

Per participar al concurs feu clic AQUÍ

Taula rodona d’exalumnes

El passat divendres 23 de març els alumnes de 2n de Batxillerat van rebre la visita d’exalumnes del nostre centre que estan ja a la universitat o cursant un cicle formatiu de grau superior.
La taula rodona que repetim cada any permet als nostres alumnes conèixer… Llegeix més»

Projecció de la pel·lícula Most likely to succeed

El proper dimecres 4 d’abril, a les 6 de la tarda, la sala d’actes del nostre institut acollirà la projecció de Most likely to succeed, una pel·lícula documental que explora els nous enfocaments que volen renovar l’educació per adaptar-se al món canviant d’avui dia.
De ben segur que despertarà idees i nous camins per fer el nostre institut cada dia millor.
Hi esteu tots convidats.