Curs actual

Ofertes feina

Acreditació en la NORMA ISO 9001:2015 pels Cicles Formatius.

iso9001-2015

El passat dimarts 10 de maig va acabar el procés d’auditoria externa mitjançant el qual el centre ha obtingut l’acreditació en la NORMA ISO 9001:2015 pels Cicles Formatius. Des de fa tres cursos el centre està en el PQIMC (Projecte de Qualitat i Millora Contínua) del Departament d’Ensenyament per tal d’implementar un Sistema de Gestió de Qualitat al Centre.

L’acreditació és el resultat de la bona feina, l’esforç i el compromís de l’equip humà de l’institut i és un pas més per seguir avançant i millorant el nostre servei.

Semifinals territorials del Concurs d’emprenedoria Desafio Junior Empresarial.

desafio2016

Les alumnes del CFGS d’ Educació Infantil Nadia Amarki, Nerea Martínez i Mari Sánchez van participar en les semifinals territorials del Concurs d’emprenedoria Desafio Junior Empresarial amb el seu projecte Eureka, realitzat dins del mòdul Empresa i Iniciativa Emprenedora.

El projecte va ser seleccionat dins dels dotze millors de 214 grups participants de tota Catalunya i Balears.
La feina ben feta té la seva recompensa. Moltes felicitats, noies! Podeu veure totes les fotografies fent clic AQUÍ

XXI proves Cangur

El passat dijous 7 d’abril es van dur a terme les XXI proves Cangur que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM). Aquesta societat pertany a l’associació internacional “Le Kangouriu sans frontières (KSF), els objectius de la qual són la difusió de la cultura matemàtica per tots els mitjans al… Llegeix més»

Erasmus a Itàlia (2016)

erasmus2016

Les alumnes Marta Bagué i Laia Montes de 2on d’Atenció a persones en situació de dependència han començat l’Erasmus a Itàlia.

Amb aquest projecte realitzaran part de les pràctiques a una empresa de la ciutat de Bolònia, la Villetta, durant un mes.Gaudiu molt de l’experiència i arrivederci!!!

Podeu veure totes les fotografies fent clic  AQUÍ