Ajuts a l’escolaritat

Ja es poden sol·licitar els ajuts a l’escolaritat per al curs 2018-19, del 25 de maig al 29 de juny.
El formulari de sol·licitud el podeu trobar a la secretaria de l’institut o descarregant-lo directament al  web de l’Ajuntament, on també hi trobareu les bases de la convocatòria.
Per veure les bases de la convocatòria i descarregar el formulari feu clic  AQUÍ

Projecte ONU

L’alumnat de 1r de batxillerat de sociologia ha realitzat un projecte en el que han de crear diversos països imaginaris amb la seva llengua, costums i sistemes polític, econòmic, judicial, educatiu, etc.Han constituït una ONU (organització de països marítims, en aquest cas). Han arribat a… Llegeix més»

Jocs i recreacions

L’alumnat de 2n de Batxillerat, amb el propòsit de poder vincular la història de la filosofia i la creativitat, ha creat alguns jocs i recreacions amb l’objectiu de mantenir al màxim de rigor filosòfic i obtenir alhora productes lúdics i creatius.
Podeu veure totes les fotografies… Llegeix més»

Dissecció d’un verat

En aquest darrer trimestre, els alumnes de 1r d’ESO han estudiat els vertebrats i han fet la pràctica de la dissecció d’un verat. N’han pogut veure de primera mà el cor, les brànquies, l’estómac, el ronyó i l’aparell reproductor. Llegir més»