ENTREGA DELS PREMIS PLA I ALSIUS, FOTOGRAFIA MATEMÀTICA I MÓN DE LECTORS

El passat divendres 28 d’abril va celebrar-se a l’aula magna de l’institut l’acte d’entrega de premis dels guanyadors del “42è Concurs Literari Josep Pla i Francesc Alsius”, així també com als guanyadors dels concursos fotogràfics “Fotografia matemàtica” i “Un món de lectors”.

A part de la ponència de l’escriptora i professora de la casa Núria Esponellà, durant l’acte també hi va haver l’actuació dels alumnes de guitarra de l’Escola de Música de Palafrugell.

Van presidir l’acte la vídua de Francesc Alsius, Maria Juriol; l’exalcalde de Palafrugell, Juli Fernández, l’exdirector de l’institut i actual inspector d’Ensenyament, Martí Fonolleras i la directora del centre, Teia Galí.